20 mai 2007

Hiver à Sirnea (photo de la Semaine 14-20 Mai 2007)

(c)Dinu Lazar

Un paysage transylvain par Dinu Lazar, un des plus grands photographes roumains en vie.
Découvrez également ses superbes paysages en couleurs, et son site professionnel.

4 commentaires:

Anonyme a dit…

j'adore ce photographe!! je préfère les photos couleur s mais celle-ci est bien adaptée à la saison.
djilia

momo a dit…

frumos blog. se pare ca initiativa Polianei a scos la iveala niste energii ascunse

eu am rezerve fata de fotografia usor kitch a lui Dinu Lazar - e celebru doar pentru ca inceput devreme. daca te uiti pe siteul bloguri-foto sau pe punctum, vei constata ca il depasesc multi pustani

dar sa zicem ca imaginile sale extrem de edulcorate pun Romania intr-o lumina buna pentru publicul romantic

but that's just my opinion, and I may be wrong

Unknown a dit…

Multumesc pentru comentariile legate de blog, Momo.

Fotografia o vede fiecare cum vrea. Personal ma doare caracterizarea folosita pentru domnul Lazar, pe care il admir ca iubitor de arta dar si, indraznesc sa spun, prieten.
Dar nu voi intra aici in polemici- am facut-o deja pe Badorgood. Cum zici si tu, fiecare cu opinia lui, iar pentru mine Dinu Lazar ramane unul din cei mai mari din Ro. (fapt confirmat si de multe siteuri straine)

Ca tot vorbesti de "pustani", am multe tinere talente pe blog, la "photo de la semaine", arunca o privire:
http://surpriseroumaine.blogspot.com/search/label/photo%20de%20la%20semaine
Am ambitia sa prezint in fiecare week-end cate un nou fotograf. Indiferent de scoala, de varsta, de grup, doar nascut in tara asta sa fie si sa aibe potential de a placea cititorilor.

in rest, multam fain de vizita si bravo pentru blogul tau.
Si, daca vrei, da-mi un semn pe miusever (la) yahoo.fr

Rachel a dit…

Superbe paysage de neige.
Quel ciel tourmenté !
Belle composition.
J'aime.